پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
4968
-
الف
+

همایشی با شعار «با من بخوان تا اوج پرواز»

همایش «با من بخوان» و جایزه «جبار باغچه‌بان» به طور همزمان برگزار می‌شود.

دومین همایش دوسالانه «با من بخوان» و جایزه «جبار باغچه‌بان» به طور همزمان در آبان‌ماه سال جاری در کتابخانه ملی برگزار می‌شود.

به گزارش آی فیلم به نقل از ایسنا، دومین همایش دوسالانه «با من بخوان» و جایزه «جبار باغچه‌بان، همزاد سیمرغ» از سوی موسسه پژوهشی تاریخ ادبیات کودکان با پشتیبانی شرکت عمران آذرستان در تالار گنجینه سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران برگزار می‌شود.

این همایش با شعار «با من بخوان تا اوج پرواز» ۲۴ آبان‌ماه هم‌زمان با روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار برگزار خواهد شد.

«بررسی دستاوردها و چالش‌ها در ترویج خواندن»، «نمایش چند فیلم مستند از تجربه‌های گوناگون با من بخوان» و اهدای جایزه «جبار باغچه‌بان، همزاد سیمرغ» به آموزگاران برگزیده از محورهای این همایش هستند.

در این همایش، جایزه «جبار باغچه‌بان، همزاد سیمرغ» برای دومین سال به ۱۳ آموزگار برگزیده از مناطق دوردست و کم‌برخوردار ایران اهدا می‌شود. این آموزگاران که در شرایطی دشوار و با کمترین امکانات آموزشی کار می‌کنند، توانسته‌اند در چارچوب برنامه «با من بخوان» گام‌های بلند و موثری در زمینه آموزش خلاق سواد پایه و ترویج کتاب‌خوانی در میان کودکان بردارند.

تصویرگری و طراحی پوستر این همایش را مهسا منصوری بر عهده داشته است.

دومین همایش دوسالانه «با من بخوان» ۲۴ آبان‌ماه ۱۳۹۷ از ساعت ۹ تا ۱۶ در تالار گنجینه سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران واقع در تهران، بلوار میرداماد، نرسیده به میدان مادر، انتهای خیابان شهید بهزاد حصاری (رازان جنوبی) برگزار می‌شود.

مهلت ثبت‌نام برای شرکت در همایش تا تاریخ ۲۰ آبان‌ماه در نظر گرفته شده است، اما به سبب ظرفیت محدود سالن، اولویت با افرادی است که زودتر ثبت‌نام کنند.

علاقه‌مندان به شرکت در این همایش می‌توانند از طریق سایت «با من بخوان» به نشانی www.khanak.org ثبت‌نام کنند.

 س م/ ط ه

نظر شما
ارسال نظر